Onderhoud vloeren in de Huiskamer en de Omloop

In het kader van periodiek lange termijn onderhoud zal de vloer van De Huiskamer en van de Omloop van De open Hof de komende weken behandeld gaan worden. Er moet een nieuwe coating aangebracht worden en ook zullen een aantal scheuren behandeld worden. Voor het gebruik van de Huiskamer en van de Omloop en vergaderruimtes zal dit enige gevolgen hebben. De kerkdiensten op zondag gaan uiteraard gewoon door.
De werkzaamheden zullen in twee delen gesplitst worden.

VOORTGANG VLOERONDERHOUD DE HUISKAMER EN DE OMLOOP

HUISKAMER
De werkzaamheden aan de vloer van de Huiskamer zijn afgerond. Een hele klus die gelukkig goed is verlopen. De ruimte is goed schoongemaakt en opnieuw ingericht. Met dank aan alle vrijwilligers!

OMLOOP
Maandag 22 april zijn de werkzaamheden aan de vloer van de Omloop, de garderobe en de nissen begonnen. De werkzaamheden vinden plaats van maandag 22 april t/m zaterdag 4 mei. In de loop van de daaropvolgende week is de Omloop weer bruikbaar, Afgelopen week zijn de coatinglagen aangebracht. De Omloop is nu niet te gebruiken. Voor a.s. zondag geldt het volgende:
  • De kerkzaal is uitsluitend toegankelijk via de hoofdingang.
  • De zijingang is gesloten. Het hek voor de fietsenstalling is wel open.
  • De kapstokken staan in de kerkzaal, dus jassen mee naar binnen nemen.
  • De sanitaire ruimte is – hetzij beperkt – toegankelijk.
  • Het koffiedrinken vindt plaats in de kerkzaal.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met Arie Maaswinkel of Peter van der Wel. De algehele projectregie ligt bij Wim van Dam.